ungmamma2018

Alla inlägg den 15 april 2019

Av Caroline Nilsson - 15 april 2019 20:05

God kväll!

Idag så har de inte hänt så jätte mycket C har varit iväg och hämtat stolar och bord som vi ska ha när jag fyller år nu på Torsdag. K har sovit jätte bra idag så man har hunnit med och göra de man ska idag, kl 17.00 kom min mamma och ska titta på H.I.F med oss. När C kom hem efter ha hämtat grejorna så började han med maten och de blev kyckling curry och ris mega gott var de. Efter vi hade ätit så satte vi oss i soffan och började titta på H.I.F just nu är de halv lek och de står 1-1 skit också. K är fortfarande vaken och vägar och sova nu när hon har sovit så bra under dagen hahaha.
När vi har fått K till och sova så ska vi sätta oss i soffan och titta på PH och sen blir de sängen för oss imorgon väntar en spännande dag första tandläkare besöket för K och sen blir de åka med min mormor o morfar hämta lite saker! Mer om de kommer imorgon.

Ha en fortsätt trevlig kväll

Av Caroline Nilsson - 15 april 2019 10:12

Godmorgon!
Idag vaknade K kl 08.30 och de var så skönt och få lite sovmorgon efter som hon var vaken halva natten! För hon har en sån rälig hosta som hon vaknar av och blir jätte ledsen över så då fick man sova i mammas famn!

Idag tänkte jag berätta lite hur min morgon ser ut

Kl. 08.00/08.30 brukar K vakna och då går vi upp och byter blöja, sen får hon gå ner i sin gåstol och springa av sig lite.

Under tiden som hon springer av sig så släpper jag ut hunden i trädgården när jag har gjort de så slängde jag in en tvätt i tvättmaskinen ställer in de som ska in i diskmaskinen och sen tar jag fram frukost till mig, hunden och till K.

Kl. 10.00/10.30 så gör jag en flaska välling till K och sen går jag in och lägger henne, när hon sover så brukar jag oftas lägga mig i soffan och kolla på serie för själv ska vakna till liv! Är jag mega trött så brukar jag gå in och lägga mig och vila en stund medans tösen också vilar.

Det var lite om min och K morgon rutiner, allt kan ju variera med tiden hur hon har sovit om nätterna. Men oftas brukar hon ha en fast tid när hon vaknar och när hon vill sova igen.

Hoppas ni får en fortsätt trevlig Måndag så syns vi igen ikväll??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards