ungmamma2018

Direktlänk till inlägg 15 april 2019

Solen skiner

Av Caroline Nilsson - 15 april 2019 10:12

Godmorgon!
Idag vaknade K kl 08.30 och de var så skönt och få lite sovmorgon efter som hon var vaken halva natten! För hon har en sån rälig hosta som hon vaknar av och blir jätte ledsen över så då fick man sova i mammas famn!

Idag tänkte jag berätta lite hur min morgon ser ut

Kl. 08.00/08.30 brukar K vakna och då går vi upp och byter blöja, sen får hon gå ner i sin gåstol och springa av sig lite.

Under tiden som hon springer av sig så släpper jag ut hunden i trädgården när jag har gjort de så slängde jag in en tvätt i tvättmaskinen ställer in de som ska in i diskmaskinen och sen tar jag fram frukost till mig, hunden och till K.

Kl. 10.00/10.30 så gör jag en flaska välling till K och sen går jag in och lägger henne, när hon sover så brukar jag oftas lägga mig i soffan och kolla på serie för själv ska vakna till liv! Är jag mega trött så brukar jag gå in och lägga mig och vila en stund medans tösen också vilar.

Det var lite om min och K morgon rutiner, allt kan ju variera med tiden hur hon har sovit om nätterna. Men oftas brukar hon ha en fast tid när hon vaknar och när hon vill sova igen.

Hoppas ni får en fortsätt trevlig Måndag så syns vi igen ikväll??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Nilsson - 14 augusti 2019 10:10


Hej! På sista tiden har de varit jätte dåligt uppdaterar. Men har faktiskt inte hänt så jätte mycket denna sommaren. Meren att vi har varit i Holland och kollat på min lillasyster när hon har spelat cup. K har lekt en massa med sin bästa vän,...

Av Caroline Nilsson - 19 maj 2019 12:28

Hej! Denna veckan har består av att fixa inför pappas överrasknings fest 70 tals tema! I fredag satte vi upp party tält och fixade och donade lördagen bestod av fixa de sista innan gästerna kom. Kl 18.00 kom alla gäster och 18.30 kom pappa o mamma ...

Av Caroline Nilsson - 5 maj 2019 15:10

Denna veckan har inte varit så jätte mycket har faktiskt tagit de väldigt lungt denna veckan. På kvällarna har jag stuckigt ut och träffat lite vänner. I Onsdags så var jag,C och K och träffade Jennifer och Elliot vi körde till Eko hallen i Malmö...

Av Caroline Nilsson - 2 maj 2019 20:01

Massor har hänt under April månad det var både barndop begravning och varit och fotograferat min dotter! Jag har varit jätte dålig på att uppdatera här men jag lovar jag ska bli bättre på de. Idag har jag inte gjort så jätte mycket meren och tagi...

Av Caroline Nilsson - 23 april 2019 11:05

Usch så dålig jag har varit på att skriva, de har varit väldigt mycket nu under påsken! Skärtorsdag så fyllde jag 22 år så då blev de ha kalas på kvällen så de var bara till att stor städa hela huset! Kalaset blev lyckat massor med fina saker fick ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards