ungmamma2018

Alla inlägg den 16 april 2019

Av Caroline Nilsson - 16 april 2019 19:56

Idag vaknade tösen kl 08.00 inte värdens sovmorgonen denna morgonen men man kan inte få lyx alltid HAHA, när vi vaknade så satte jag igång med och börja tvätta släppa ut hunden och sen mysa med tösen. Vi åt frukost idag fick tösen blåbärs gröt och de tyckte hon var jätte gott hennes mamma tycker däremot inte att de var gott. C kom hem där vid 10.30 för vi skulle köra med K till sin första tandläkare besök och de gick så bra hon var så duktig. Efter vi hade varit där gick vi in om citycros och handlade till de jag skulle ha för och baka mina smörbullar. När vi kom hem igen så lekte C med K tills han skulle köra och jobba igen och jag forsätter med mina bullar. När C hörde och jobbade så gjorde jag mat till K och sen gick in och la henne och hon somnade direkt. Kl 15.00 så vaknade sessan och C var hemma nu inväntade vi bara på att min mormor skulle komma så vi kunde lasta in flyttlådor i hennes bil och sen köra till min gammelfarmor och hämta lite saker som jag hade fått av henne. (Arv saker min gammelfarmor gick bort för 1 månad sen) när vi kom hem igen så gjorde vi mat och kollade på PH. Nu ligger vi soffan och kollar på en barn serie innan K ska gå och lägga sig för kvällen. Sen blir de även läggdags för oss föräldrar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards