ungmamma2018

Alla inlägg den 5 maj 2019

Av Caroline Nilsson - 5 maj 2019 15:10

Denna veckan har inte varit så jätte mycket har faktiskt tagit de väldigt lungt denna veckan. På kvällarna har jag stuckigt ut och träffat lite vänner.

I Onsdags så var jag,C och K och träffade Jennifer och Elliot vi körde till Eko hallen i Malmö men de var inget hit där. Efter vi hade varit där så körde vi till Emporia och köpte nya kläder till K och mig. När vi körde där ifrån så var klockan halv 7 så var hemma strax efter 7. När vi kom hem gjorde vi inte så jätte mycket bara satt och slappade.

I fredag så hämtade Jennifer upp mig och K för och köra oss till Helsingborg för K ska kolla om hon har asma. Men när vi kom dit så hade C sagt fel dag till mig så de var inte från nästa Fredag vi skulle dit så de var bara att köra hem igen. När vi kom hem till oss så gjorde Jennifer i ve sig för vi skulle ta graviditets bilder på henne och för att fira en ny bild på henne där hon gick in i vecka 30. Bilderna blev riktigt bra och jag blev super nöjd med dom.

Annars i helgen har vi inte gjort så jätte mycket har gjort ve KS lekhörna. Idag så stack C till Stocholm idag för han ska jobba där i en vecka nu ? så då blir de mor och dotter mys

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards