ungmamma2018

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2019

Länge sen nu

Av Caroline Nilsson - 14 augusti 2019 10:10

Hej!

På sista tiden har de varit jätte dåligt uppdaterar. Men har faktiskt inte hänt så jätte mycket denna sommaren. Meren att vi har varit i Holland och kollat på min lillasyster när hon har spelat cup.

K har lekt en massa med sin bästa vän, C har jobbat hela sommaren men nu har han semester i 3 veckor.

Denna veckan består av att fixa inför K 1 års dag som är på Lördag. Det ska bli så kul och samla alla sina nära och kära för och få fira vår dotters 1 års dag.

Jag ska verkligen försöka bli bättre på att börja uppdatera här på bloggen. Men de är lättare sagt än gjort hahaha.

Hoppas ni har haft en fantastisk sommar och att ni kommer få en riktigt härlig Onsdag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Nilsson - 19 maj 2019 12:28

Hej! Denna veckan har består av att fixa inför pappas överrasknings fest 70 tals tema! I fredag satte vi upp party tält och fixade och donade lördagen bestod av fixa de sista innan gästerna kom. Kl 18.00 kom alla gäster och 18.30 kom pappa o mamma ...

Av Caroline Nilsson - 5 maj 2019 15:10

Denna veckan har inte varit så jätte mycket har faktiskt tagit de väldigt lungt denna veckan. På kvällarna har jag stuckigt ut och träffat lite vänner. I Onsdags så var jag,C och K och träffade Jennifer och Elliot vi körde till Eko hallen i Malmö...

Av Caroline Nilsson - 2 maj 2019 20:01

Massor har hänt under April månad det var både barndop begravning och varit och fotograferat min dotter! Jag har varit jätte dålig på att uppdatera här men jag lovar jag ska bli bättre på de. Idag har jag inte gjort så jätte mycket meren och tagi...

Av Caroline Nilsson - 23 april 2019 11:05

Usch så dålig jag har varit på att skriva, de har varit väldigt mycket nu under påsken! Skärtorsdag så fyllde jag 22 år så då blev de ha kalas på kvällen så de var bara till att stor städa hela huset! Kalaset blev lyckat massor med fina saker fick ...

Av Caroline Nilsson - 16 april 2019 19:56

Idag vaknade tösen kl 08.00 inte värdens sovmorgonen denna morgonen men man kan inte få lyx alltid HAHA, när vi vaknade så satte jag igång med och börja tvätta släppa ut hunden och sen mysa med tösen. Vi åt frukost idag fick tösen blåbärs gröt och de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards