ungmamma2018

Alla inlägg den 23 april 2019

Av Caroline Nilsson - 23 april 2019 11:05

Usch så dålig jag har varit på att skriva, de har varit väldigt mycket nu under påsken! Skärtorsdag så fyllde jag 22 år så då blev de ha kalas på kvällen så de var bara till att stor städa hela huset!
Kalaset blev lyckat massor med fina saker fick jag av mina nära och kära! Men den bästa födelsedags present jag fick var ändå från min dotter! Fick en riktigt fin lyckta som där står en texat läggen in bild så ni får se!

Sen på Fredag så var vi hemma och fixade i trädgården hela dagen, mina föräldrar var här och hjälpte till och sen blev de grillat sen på kvällen riktigt gott var de!

Lördag så var vi också bara hemma till kl 17.00 för då åkte vi till C föräldrar för och fira påsk de var också väldigt mysigt, var rätt så små irriterad den dagen men de gick bra ändå!

Söndagen så åkte vi till Båstad till min mormor o morfar dom har husvagn på Båsta camping, och där var även min lillasyster som hade sovit över där! När vi kom dit så åt vi korv och bara satt och snackade! Sen på kvällen så gick vi bort och tittade på live musik och där satt vi till kl 21.00 då började K blir trött så då sa vi att de var dax och köra hem! Så vi körde först hem lillasyster och sen körde vi också hem och la oss!

Måndagen var vi också ute hela dagen och fixade i dammen och bara satt och njöt i solen! Jag och K råkade somna medans C satt och höll vakt på dammen så fyllningen på vatten gick bra! Sen så kom Cs föräldrar hit och fikade och även då kom mina föräldrar för vi skulle titta på H.I.F Efter matchen så åkte mina föräldrar hem och K hade fått feber och ytterligare fler tänder som är på väg och bryta ut. C städare och jag försöker få K på lite bättre humör. Sen åkte vi och handlade mat och åkte hem. K somnade efter en stund och jag och C satt och kollade tv tills de var dax och gå och lägga sig.

Idag så vaknade K kl 07.00 men somnade om lika fort igen så fort hon fick välling så där efter så vaknade hon igen kl 09.00 var rätt skönt faktiskt. Idag blir inte så mycket i häller vi ska ha BVC besök kl 14.45 sen efter de blir de väl inget speciellt och göra! Antagligen bara ta de lungt och kanske komma i säng tidigt idag vi får väl se vad kvällen ger hahaha! Men hoppas ni får en toppen dag så lovar jag att jag ska bli bättre på att skriva.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards